باحضور دکتراسماعیل بنی اردلان درهفتمین نشست"جلوه حُسن " ؛ "محسوس بودن امرمعنوی در هنراسلامی" بررسی می شود

"محسوس بودن امر معنوی درهنراسلامی " با حضور دکتر اسماعیل بنی اردلان در هفتمین نشست "جلوه حُسن" با رویکرد ماهیت هنر اسلامی- ایرانی چهارشنبه 14دی ساعت 17در فرهنگ سرای ارسباران بررسی می شود .

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، دکتر اسماعیل بنی اردلان دانشیار دانشکده علوم نظری و مطالعات عالی هنر دانشگاه هنر در این نشست با موضوع " محسوس بودن امرمعنوی در هنر اسلامی ) به سخنرانی می پردازد .

بنی اردلان دکترای پژوهش هنر دانشگاه هنر، ریاست دانشکده سینما تئاتر، رییس پژوهشکده هنر و مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، عضویت دبیرخانه مشترک اهل ادب واندیشه و فرهنگستان هنر ، ریاست گروه سینما، داوری آثار پژوهشی مضامین شیعی در نگاره های عهد صفوی، داوری جشنواره نقد کتاب وزارت ارشاد اسلامی ، دبیر هم اندیشی – دفتر نهاد معظم رهبری طی سال های 88 تا 92 از فعالیت های وی است .

کتاب های سرفرسنگ های تحول در مسیر نگارگری ایران، معرفت شناسی آثار صناعی، مجال آه را نیز می توان از تالیفات وی نام برد .

هنریا تخنه(صنعت)، مرگ متن و نقش نمایه ای آن در هنر اسلامی، نمادپردازی در هنر اسلامی، مناسبت های هنر و اخلاق، روابط ترامتنی در ماهیت هنر اسلامی و ماهیت هنر اسلامی از منظر فلسفه اسلامی عنوان نشست های "جلوه حُسن" با رویکرد ماهیت هنراسلامی است که تاکنون با حضور اساتید برجسته دانشگاه و استقبال اهالی هنر در این مرکز برگزارشده است .

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان ، خ جلفا مراجعه و یا با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند.

logo-samandehi